نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
721
-
الف
+

«گمگشده» سریال محبوب مخاطبان آی فیلم2 شد

در نظر سنجی مخاطبان شبکه آی فیلم 2 «گمگشته» به عنوان محبوب ترین سریال ماه رمضانی انتخاب شد.

شبکه تلویزیونی آی فیلم 2  از بدو تاسیس همواره با در نظر گرفتن سلایق متنوع مخاطبان خود، پرطرف دارترین سریال های درخواستی را در ژانرهای مختلف درام، کمیدی، پولیسی و ... در لست جدول نشراتی خود قرار داده است.

بر این اساس در یک نظرسنجی سوالی مطرح نمودیم تا نظر مخاطبان را درپیوند با محبوب ترین سریال ماه رمضانی شبکه آی فیلم 2 را از بین مجموعه های تلویزیونی «کلاه قرمزی»، «گمگشته»، «احضار»، «خانه به دوش» و «دردسرهای عظیم» جویا شویم.

براساس نتیجه این نظرسنجی؛ 66.1 درصد اشتراک کنندگان به سریال «گمگشته» رای دادند و «دردسرهای عظیم»، «احضار»، «خانه به دوش» و «کلاه قرمزی» به ترتیب با 11.9 درصد، 6.6 درصد، 5.2 درصد و 4.8 درصد در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

نظرسنجی

سریال «گمگشته» به کارگردانی «رامبد جوان» محصول سال 1380 خورشیدی می باشد.

داستان سریال گمگشته درباره فرد مومنی است كه در یک شرکت معتبر كار می‌كند؛ چند نفر از خلافكاران او را می‌ربایند تا از فامیل وی اخاذی كنند؛ اما فرد سارق كه با مادرش زندگی می‌كند، شباهت خيلی زيادی به او دارد و به همين دليل خود را به جای او معرفی می کند و هيجان سریال از تقابل رفتارهای يك فرد متدين با فرد خلافكار شروع می‌شود.

«آتیلا پسیانی»، «فرامرز صدیقی»، «آتنه فقیه‌نصیری»، «پژمان بازغی»، «حدیث فولادوند»، «صالح میرزاآقایی»، «زهره حمیدی»، «بیوک میرزایی» و زنده یاد «صدیقه کیانفر» از بازیگران این سریال هستند.

در پیوند با این خبر بخوانید:

کدام‌یک از سریال های ماه رمضانی آی فیلم۲ را بیشتر می پسندید؟

م ا 

نظر شما
ارسال نظر